Statystyka to dziedzina wiedzy, która bardzo wiele mówi nam na temat otaczającego nas świata. W liczby można bowiem ubrać to co dzieje się wokół nas. Diagramy, słupki i wykresy kołowe, ubrane w rozmaite tabele są obrazem rzeczywistości.
I choć nie wszystko należy rozpatrywać z perspektywy rozumu to właśnie wyżej wymienione składniki dają nam wiele niezbędnych informacji. Nie inaczej jest w przypadku tłumaczeń online. Je też można rozpatrywać z punktu widzenia cyfr. Protlumaczenia.pl prowadzą rozliczne badania, które są z reguły wykorzystywane na własne potrzeby. Nie mniej jednak chcielibyśmy się nimi podzielić. Do najbardziej charakterystycznych cyfr reprezentujących translacje Internetowe zaliczają się:
Tłumaczenia online w liczbach
- Liczba 27 – o tyle właśnie wzrosła w przeciągu bieżącego roku liczba klientów, którzy zdecydowali się na usługi realizowane przez sieć. Tłumaczenia online są coraz popularniejsze i zyskują stałe grono odbiorców. Korzystają z nich nie tylko firmy, ale również klienci indywidualni. Większa popularność przekładów na odległość wynika z coraz większej obecności Internetu w życiu każdego z nas.
- Liczba 84,5 – prawie 90 zapytań tygodniowo otrzymujemy od klientów zainteresowanych usługami Internetowi. Klienci którzy chcą uzyskać tłumaczenia online reprezentują albo swoje interesy, albo podmiotów w których są zatrudnione. Łączy ich natomiast jedno. Każda z osób, która chce uzyskać translacje w sposób zdalny jest nowoczesna i ceni sobie wygodę.
- Liczba 120 – oferta Protlumaczenia.pl stale się powiększa i ulega ciągłym modyfikacjom. Na chwilę obecną mamy w swojej ofercie blisko 120 kierunków translacji. Najczęściej wykorzystywane jest 67 z nich. O pozostałe kierunki tłumaczeń nasi klienci pytają zdecydowanie rzadziej. Bywa jednak, że tłumaczymy arabski na norweski i hiszpański na włoski.
- Liczba 6,7 – na każdego maila, którego otrzymaliśmy odpowiadamy z reguły w czasie krótszym niż 7 godzin. I choć pułap czasowy wydaje się dość znaczny to cały czas pracujemy nad poprawą naszych standardów. Wkrótce planujemy rozwinąć zespół naszych koordynatorów o nowe osoby. Ideałem byłoby oczywiście poprawić ten wynik i jeszcze szybciej odpowiadać na otrzymywane wiadomości.